Casestudie - Klantcase

Subsidie website maken verkregen voor een Brusselse KMO

Profiel van de ondernemer

het hoofd van het bedrijf was actief in de wereld van human resources.

mythe nr 1

"Subsidies zijn voor grote bedrijven".

ja, maar niet alleen... zelfstandigen, aanvullende zelfstandigen, VSE's, KMO's, enz... ook jullie kunnen subsidies aanvragen.

Context

De markt voor werving en selectie en human resources is zeer concurrerend, maar groeit. De doelgroep van onze klant was heel specifiek: kleine KMO’s die het zich niet konden veroorloven om een fulltime personeelsmanager in dienst te nemen.

doelstellingen

De website moest de aanwezigheid van onze klant in elke fase van het leven van een kandidaat benadrukken (werving, onboarding, training, ontwikkeling).

resultaten

Op basis van onze aanbeveling en ons advies nam de ondernemer deel aan een van de Europese designtentoonstellingen en -evenementen. De kosten voor zijn reis, verblijf en de logistiek van het vervoer van de onderdelen werden voor 75% gesubsidieerd.
"100% van de winnaars hebben hun geluk beproefd".
stel ons uw vragen

Belangrijkste punten van de missie

Hallo!

Bij Subsidea hebben we een zin die in een mooie lijst in ons kantoor hangt. Een goed zichtbare zin, een zin die ons niet kan ontgaan, een zin die we zien als een rode draad die onze stappen, onze handelingen leidt.

“Wat van ons zal overblijven is wat we hebben gegeven”.

Deze zin vat onze bestaansreden en ons werk samen. Wij zijn ondernemers ten dienste van andere ondernemers. Wij zijn partners die helpen bij het creëren en ontwikkelen van uw bedrijf, banen en onze regio.

Waarom kiezen voor Subsidea ?

Geen genezing, geen betaling

Kunnen we je geen subsidiebeschikking geven? dan hoef je ons niets te betalen

Wij zijn professionals

We combineren een aantal vaardigheden en jarenlange ervaring

Altijd en overal

Service is een essentiële kwaliteit voor ons. Uw tevredenheid is onze tevredenheid