Casestudie - Klantcase
Subsidie website maken verkregen voor een Brusselse KMO
Profiel van de ondernemer
mythe nr 1
ja, maar niet alleen... zelfstandigen, aanvullende zelfstandigen, VSE's, KMO's, enz... ook jullie kunnen subsidies aanvragen.
Context
De markt voor werving en selectie en human resources is zeer concurrerend, maar groeit. De doelgroep van onze klant was heel specifiek: kleine KMO’s die het zich niet konden veroorloven om een fulltime personeelsmanager in dienst te nemen.
doelstellingen
De website moest de aanwezigheid van onze klant in elke fase van het leven van een kandidaat benadrukken (werving, onboarding, training, ontwikkeling).
resultaten
Belangrijkste punten van de missie
onderhoud inname
analyse
aanbeveling
administratieve follow-up
betaling
Hallo!
Bij Subsidea hebben we een zin die in een mooie lijst in ons kantoor hangt. Een goed zichtbare zin, een zin die ons niet kan ontgaan, een zin die we zien als een rode draad die onze stappen, onze handelingen leidt.
“Wat van ons zal overblijven is wat we hebben gegeven”.
Deze zin vat onze bestaansreden en ons werk samen. Wij zijn ondernemers ten dienste van andere ondernemers. Wij zijn partners die helpen bij het creëren en ontwikkelen van uw bedrijf, banen en onze regio.
Waarom kiezen voor Subsidea ?
Geen genezing, geen betaling
Kunnen we je geen subsidiebeschikking geven? dan hoef je ons niets te betalen
Wij zijn professionals
We combineren een aantal vaardigheden en jarenlange ervaring
Altijd en overal
Service is een essentiële kwaliteit voor ons. Uw tevredenheid is onze tevredenheid